internet-bilgisi-logo
KONULAR    GOOGLE   FACEBOOK   TWITTER   SEO   MICROSOFT   BLOGGER   YARIŞMALAR   

Türkiye’nin Ulusal İşletim Sistemi: Pardus 2011



Pardus 2011 Hasankeyf
TÜBİTAK BİLGEM bünyesinde geliştirilen Türkiye'nin ulusal işletim sistemi Pardus'un yeni sürümü Pardus 2011 Pardus.org.tr/indir adresinde yerini aldı.

Pardus 2011 sürümü hem Kurulan hemde Çalışan DVD olarak ayrı ayrı çıktı. Yani bu ne demek? Pardus'u bilgisayarınıza kurulum yapmadan da Çalışan DVD ile deneyebilirsiniz. Pardus ile tanışmak için sizin için iyi bir fırsat. Pardus'u bilgisayarınıza kurmak için ise Kurulan DVD işinize yarayacaktır.

Sadece kargo ücretini ödeyerek Pardus 2011 DVD'nizi alabilmeniz için Özgürlük İçin sitesinden sipariş formunu doldurmanız yeterli.

İnternet Bilgisi okurlarına özel hazırlanan Pardus ile ilgili önemli birkaç linkini aşağıda sizlerle paylaşıyoruz.

Pardus Ekran Görüntülerine buradan bakabilirsiniz. Pardus kullananlar ekran görüntülerini burada paylaşıyor. Benim kullandığım Pardus masaüstü görüntüsüne ise buradan bakabilirsiniz ;)

Neden Pardus'u Kullanmalıyım? sorusuna yanıt ise Pardus - Özgürlük İçin forumlarında tartışılmış.

Pardus'u Bilgisayarıma Nasıl Kurabilirim? diyenler resimli olarak anlatılmış bu adresten faydalanabilirler.

Pardus'u USB Belleğenize Kurmak için burada bir yazıyı daha önce paylaşmıştım. İşletim sisteminizi yanınızda taşıyabilirsiniz.

Özgürlük İçin - Forum ile Pardus kullanıcıların bir araya geldiği forumu ziyaret edebilirsiniz.

Güncel Pardus Haberlerini ise buradan takip edebilirsiniz.

Son olarak şunu da belirteyim: Ben de iki senedir Pardus kullanıyorum ve açıkçası çok memnunum. Pardus'ta virüs derdinin olmaması, güvenli olması, görselliği ve bugüne kadar çökmemesi tercih sebebim :)

Sözün kısası.. Pardus'u size de tavsiye ediyorum ve Pardus'un tanıtımına katkıda bulunmayı unutmayın diyorum :)

Paylaşmak güzeldir.


2 yorum:

  1. Bir yanlisi düzeltmek istiyorum: Pardus 2011 hem kurulan hem çalisan versiyonlari bir dvd'de gelmiyor. Ikisini ayri ayri indirip yazdirmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
  2. Düzeltmeniz için teşekkür ederim. Yazıyı güncelledim.

    YanıtlaSil

"Paylaşım için teşekkürler." vb. yorumlar yayınlanmamaktadır. Lütfen konu ile ilgili yorumlarınızı paylaşın.